سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شگفتا خلافت از راه همصحبتى به دست آید . [ و شعرى از او در این باره روایت شده است : ] اگر با شورا کار آنان را به دست گرفتى چه شورایى بود که رأى دهندگان در آنجا نبودند . و اگر از راه خویشاوندى بر مدعیّان حجّت آوردى ، دیگران از تو به پیامبر نزدیکتر و سزاوارتر بودند . [نهج البلاغه]

عطر گل یاس

دوباره عید داره میاد.

یادش بخیرمدرسه که می رفتیم این روزها یه حالو هوای دیگه ای داشتیم دوست داشتیم که زودتر این روزها بگذره تا هرچه زودتر بار سفرو ببندیمو بریم به مسافرت ما که مسیرمون همیشه مشخص بود می رفتیم خونه بی بی جون .آه ه ه که چقدر دلم هوای کرسی خونه مادر بزرگ رو کرده وقتی می رفتیم خونش می دونستیم عیدیمون چیه یه تخم مرغ رنگ شده با 2 تا گردو .........توی یه سینی بزرگ 7 سین ساده ای داشت.یادش بخیر 2 روز اول عید منو دختر داییم از بس مهمون میو مدو می رفت خسته می شدیم آخه همه بچه ها به هوای گردو مامان بزرگ میومدن خونش . خلاصه برو بیای داشت خونه بی بی جون .

امسال هم داریم می ریم مسافرت همون جا اما دیگه نه از بی بی جون خبریه نه از کرسیش نه از گردوو تخم مرغ های رنگ شدش آخه اون دیگه بین ما نیست از اون سالی که بی بی نیست من دیگه از هیچ عیدی خوشم نمی یاد دیگه هیچ عیدی بوی بی بی رو برام نمیاره .

چه روزهایی بود کاش قدرشو بیشتردونسته بودم حیففففففففففففففففففف

بی بی جونم یادت همیشه تو قلبم هست و خیلی دوستت دارم

بچه ها شاد می کنید روح بی بی جونمو اگه یه صلوات واسش بفرستید .




یاس ::: جمعه 86/12/17::: ساعت 11:34 صبح

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ